ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБЛЕННЯ СЛОГАНУ В СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ

А. Граділь, Т. Діброва

Анотація


У статті досліджується важливість для сучасних суб'єктів ринку розробки та запровадження такого елементу фірмового стилю, як – слоган. Проаналізовано зв'язок між позиціонуванням, формуванням іміджу та слоганом. Було розглянуто поширені визначення поняття «слоган» з різних джерел, на основі яких було зазначено його основні, загальні характеристики. У статті запропоновано універсальну класифікацію даного елементу, в якій виділено слогани певних категорій марок та слогани, що об'єднують різні кампанії з просування між собою. Зібрано основні стилі та найбільш поширені форми написання коротких девізів, а також зазначено основні вимоги й рекомендації до розробки слоганів різного типу. У даній статті було запропоновано механізм створення та запровадження слогану та наведено приклад його застосування на практиці. Розглянуто процес дії слогану на підсвідомість людини та важливість правильного застосування знань про маркетингову, художню та емоційну цінність слоганів на всіх етапах розробки та запровадження.

Ключові слова


слоган, фірмовий стиль, позиціонування, слоган корпоративної марки, слоган товарної та торгової марок, імідж марки

Повний текст:

PDF

Посилання


Студія копірайтингу «DocTxT». История слоганов: от военного клича до эффективной рекламы [Електронний ресурс]/Студія копірайтингу «DocTxT». – 2014. – Режим доступу до ресурсу:

http://doctxt.ru/blog/istoriya_sloganov_ot_voennogo_klicha_do_effektivnoj_reklamy/.

Радченко И. А. Учебный словарь терминов рекламы и паблик рилейшнз / И. А. Радченко, Е. Е. Топильская. – Воронеж: ВФ МГЭИ, 2007. – 357 с.

Панкрухина А. П. Маркетинг: большой толковый словарь / А. П. Панкрухина, Е. А. Городнова. – Москва: Омега-Л, 2010. – 264 с. – (3-е издание). – (Гильдия маркетологов).

Середняк Л. А. Роль слоганов в позиционировании бренда / Л. А. Середняк. // Вестник Московского государственного университета печати. – 2013. – №6. – С. 228–231.

Морозова И. Слагая слоганы / И. Морозова. – Академия рекламы: РИП-холдинг, 2007. – 174 с. – (Академия рекламы)

Coca-Cola Russia. Это действительно вещь: Как менялись слоганы Coca-Cola [Електронний ресурс] / Coca-Cola Russia. – 1602. – Режим доступу до ресурсу: http://www.coca-colarussia.ru/stories/coca-cola-slogans.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


«ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS AND MANAGEMENT"
JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”