ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТМ "ЖИВЧИК"
Ключові слова:
товарна політика, товарна стратегія, модифікаціяАнотація
В статті узагальнено етапи формування товарної стратегії, що мають виконуватись у наступній послідовності: аналіз існуючих товарних груп, проведення маркетингового дослідження, вибір товарної стратегії, впровадження товарної стратегії на підприємство. Проаналізовано товарний асортимент ТМ "Живчик", що дозволило зробити висновок, що хоч товарний портфель є збалансованим. Наведені основні результати маркетингового дослідження, серед яких - великий відсоток споживачів хоче бачити в товарному асортименті ТМ "Живчик" новий смак, а саме полуничний. Запропоновано процес формування товарної стратегії ТМ "Живчик" та розроблені маркетингові заходи для її впровадження в межах товарної, цінової та збутової політики компанії. Сформовані основні засоби стратегії просування, а саме заходи рекламної стратегії та стратегії PR.Посилання
Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 804 с.
Балабанова Л.В., Бриндіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.
Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика : підр. / В.Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2001. – 240 с.
Кубишина Н.С. Маркетинговий аспект формування інноваційних стратегій [Текст] // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Збірник наукових праць. – 2003. - №4. - с.148-153.
Шершньова З. Формування комплексної стратегії організації / З. Шершньова // Економіка України. – 2006. – № 3 (532). –С. 13–27.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.