КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК МАЙБУТНЄ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРИКЛАДІ ВИДАВНИЧОГО ДОМУ «МЕДІА-ПРО»

А. Парубець, М. Базь

Анотація


У статті досліджується такий елемент маркетингових комунікацій як контентмаркетинг. Розкривається сутність поняття, його особливості та характеристики, наводяться дані розвитку його популярності, а також аналізується динаміка цього процесу. Здійснюється порівняння прогресу контент-маркетингу у світі та в Україні. Наводяться переваги використання даного елементу комунікацій і загальні причини його виникнення та ефективності у порівнянні з рекламою. З’ясовуються задачі, котрі має виконувати досліджуваний елемент, детально розкривається їх сутність та умови використання контенту. Розглядаються інструменти контент-маркетингу відповідно до їх пріоритетності, а також досліджуються найефективніші з них. Наводяться найкращі приклади використання контент-маркетингу у світовому досвіді, історії успіху цих компаній і здійснюється аналіз технологій контент-маркетингу. Досліджується історія зародження контент-маркетингу в Україні, причини нижчих темпів його розвитку, ніж за кордоном. Підсумовуючи, визначаються перспективи його розвитку на прикладі Видавничого дому МЕДІА-ПРО.

Ключові слова


контент-маркетинг, бренд, реклама, інструмент, аудиторія

Повний текст:

PDF

Посилання


Что такое контент маркетинг [Електронний ресурс] // SEO: Софт и информация. К.: 2006-2015. – Режим доступу: http://bigfozzy.com/Articles/Promoution/kontent-marketing.php

Как организовать эффективный контент-маркетинг в B2B [Електронний ресурс] : Пособие для руководителей маркетинга в B2B. Електрон. дан. – К. : 2014. – 5 с., 26 с. - Режим доступу: www.b2b-ray.com/downloads/Как организовать эффективный контент-маркетинг В2В.pdf"

Черевко В. Контент-маркетинг и его роль для бизнеса [Електронний ресурс] / В. Черевко // Forbes. - 2014. - № 6. – с. 48-49. – Режим доступу: http://forbes.ua/explain/startup_and_business/1373524-kontent-marketing-i-ego-rol-dlya-biznesa

Контент маркетинг как современная альтернатива «умирающему» SEO [Електронний ресурс] / Digital Geeks Blog | Потрясающе информативный блог!. М.: 2008-2014. – Режим доступу: http://blog.digitalgeeks.ru/kontent-marketing-kak-sovremennaya-alternativa-seo/

Контент-маркетинг: [Електронний ресурс] / Fll.ru &mdash. B.: 2005-2014. – Режим доступу: http://fll.ru/kontent-marketing

Эксперты делятся ошибками візуального контента во их избежание [Електронний ресурс] / Чак Фрай // ContentMarketingInstitute. – 2014. – Режим доступу: http://contentmarketinginstitute.com/2015/01/visual-content-mistakes-to-avoid/

Шаховская А. 5 брендов, покоривших аудиторию качественной контент-стратегией [Електронний ресурс] / Rusability - Интернет. Маркетинг. Превосходство. - 2014. – Режим доступу: http://rusability.ru/content/5-brendov-pokorivshih-mir-s-pomoshhyu-kachestvennoy-kontent-strategii/

Юрчак А. Контент маркетинг В2В – первое обсуждение украинских экспертов [Електронний ресурс] / B2B Insight. - 2012. – Режим доступу: http://b2b-insight.management.com.ua/2012/04/kontent-marketynh-v2v-–-pervoe-obsuzhdenye-ukraynskyh-ekspertov/

Ірисова О. Прогноз развития контент-маркетинга [Електронний ресурс] / События, методики, индикаторы, тенденции - Research&Trends. - М.: 2009-2016. – Режим доступу: http://www.r-trends.ru/trends/trends_626.html

Перспективы контент-маркетинга [Електронний ресурс] / Seo-box. - М.: 2010-2014. – Режим доступу: http://seo-box.ru/news-32.html


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


«ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS AND MANAGEMENT"
JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”